Альтернативний опис зображень в соціальних мережах
Як незрячі можуть зрозуміти, що зображено на вашій новій аватарці в соцмережах? Або на будь-якому іншому фото, яке ви публікуєте?
Насправді Facebook та Instagram додає автоматичний опис фото, які озвучуються для незрячих. Проте цей машинний опис часто є дуже неповним, неточним та й незрозумілим.
Тому дуже важливо додавати опис зображень самостійно.
Як це зробити? При публікації фото у Facebook натисніть “редагувати”, а потім “Alternative text”. Додайте у віконце опис.
Якщо ви хочете додати опис фото вже в опублікованому дописі — натисніть на три крапки з правого верхнього боку зображення та оберіть «Редагувати альтернативний текст».
В Instagram це можна зробити аналогічно — як при публікації нового допису, так і вже в опублікованому.
Робімо цей світ трішки доступнішим для всіх!